Plata:

Q1: Puteti emite factura?
A1: La fiecare reparatie se emite factura si devizul aferent cu piesele de schimb folosite si defectele depistate.

Q2: Sunt o persoana fizica. Puteti emite bon de casa?
A2: Firma noastra lucreaza numai cu persoane juridice ( SRL, SA, PFA, etc) si institutii publice.

Q3: Cum pot plati?
A3: Cash, in momentul in care ridicati echipamentul.
      Ramburs (la livrare) daca echipamentul se expediaza cu o firma de curierat.
      Transfer bancar in cazul in care se plateste in avans sau aveti contract cu noi.

Q4: Percepeti o taxa de verificare?
A4: Verificarea este gratuita. Se percepe o taxa de verificare doar in cazul in care produsul a mai fost reparat de altcineva. ( vezi Q3)

Q5: Aveti SEAP?
A5: In cazul institutiilor avem SEAP si cont la Trezoreria Statului Roman

Service:

Q1: Ce echipamente reparati?
A1:  Firma noastra repara doar echipamente audio-video si echipamente de illuminat profesionale de mare putere.

Q2: Am un amplificator de casa, puteti sa o reparati?
A2:  Nu reparam echipamente de uz casnic!

Q3: Am un echipament care a fost la un alt service si nu au reusit sa o repare. Pot sa il aduc la voi?
A3: In cazul in care echipamentul a mai fost reparat in alta parte, se va percepe o taxa de verificare. In cazul in care circuitele au fost modificate sau cablajul a fost distrus, echipamentul va fi returnat.

Q5: Cat de mult dureaza reparatia?
A5: Timpul de reparare depinde de complexitatea problemei. Starea curenta a reparatiei se poate urmari la sectiunea Service Curent. La orice modificare/ noutate veti primi un mesaj automat.

Q6:  Vindeti piese de schimb?
A5:  La vanzare oferim doar lampi, fader cap-uri si piese care pot fi schimbate cu usurinta de client. 

Q7: Am un difuzor ars, puteti sa o rebobinati?
A7:  Nu rebobinam difuzoare. In cazul difuzoarelor defecte folosim doar kit-uri de reparatie. Pentru a afla daca putem sa aducem kit de reparatie pentru difuzorul dvs. va rugam sa ne contactati.


Livrare:

Q1: Am un echipament defect, dar trebuie demontat si nu ma pricep?
A1: Nici o problema putem sa venim noi si sa o demontam. In functie de distanta si complexitate se percepe o taxa de transport de demontare/montare.

Q2: Nu sunt din Timisoara, cum pot trimite si cum ajunge inapoi echipamentul?
A2: Echipamentele pot fi trimise cu curierat rapid la sediul nostru. Va rugam sa introduceti produsul pe platforma online sau contactati-ne inainte de a trimite produsul.

Garantie/Returnare: